Project Description
- גידול במכירות האתר של 33% בהשוואה לתקופות המקבילות
- שיפור יחס ועלות להמרה
- הצעות דינמיות לנוטשי עגלת קניות
- תכנית שיווק באינטרנט
בחנות האינטרנטית Shoes24, נעלי אופנה, נוחות ואורטופדיה לנשים ולגברים.
האתר הוקם במטרה לתת מענה אישי ומהיר לרכישת נעלי אופנה, נוחות ואורטופדיה במחירים נוחים, במבחר הגדול ביותר ובשירות הטוב ביותר.
כל מוצרי החנות מקוריים ועם אחריות היבואן הרשמי של המותג בישראל.
האתגרים והמטרות
1
תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי – ביצוע רימרקטינג דינמי בפייסבוק וגוגל
2
הגדלת המכירות בחנות וירטואלית
3
מחקר וניתוח – תנועה לאתר, והטמעת כלי בקרה – HOTJAR, גוגל אנליטיקס e-commerce
4
שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX
האתגרים והמטרות
1. תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי – ביצוע רימרקטינג דינמי בפייסבוק וגוגל
2. הגדלת המכירות בחנות וירטואלית
3. מחקר וניתוח – תנועה לאתר, והטמעת כלי בקרה – HOTJAR, גוגל אנליטיקס e-commerce
4. שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX
אופן הפעולה והמשימות שבוצעו
א. תכנון
- הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
- סקר מתחרים ומיפוי השוק
- הטמעת כלי בקרה – לאבחון התנועה של הגולש בחנות האינטרנטית
ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים
אופן הפעולה והמשימות שבוצעו
א. תכנון
- הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
- סקר מתחרים ומיפוי השוק
- הטמעת כלי בקרה – לאבחון התנועה של הגולש בחנות האינטרנטית
ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים
ב. שדרוג החנות האינטרנטית
- אופטמיזצייה ושיפור לחווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)
ב. שדרוג החנות האינטרנטית
- אופטמיזצייה ושיפור לחווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)
ג.שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט
- פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2C
- ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
- רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו
ד.הפקת תובנות עסקיות להגדלת המכירות בקרה ודיווח
- שימוש בכלים מתקדמים למדידת התוצאות
- שיפור ואופטימיזציה
ג. שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט
- פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2C
- ביצוע קמפיינים של רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק
- רימרקטינג לקהלים שונים – נוטשי עגלת קניות, מבקרים באתר שלא קנו וכו
ד.הפקת תובנות עסקיות להגדלת המכירות בקרה ודיווח
- שימוש בכלים מתקדמים למדידת התוצאות
- שיפור ואופטימיזציה
ה. תוצאות המהלך בשיווק באינטרנט
ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט
1
גידול במכירות האתר של 33% בהשוואה לתקופות המקבילות
2
שיפור יחס ועלות להמרה
3
הצעות דינמיות לנוטשי עגלת קניות
4
תכנית שיווק באינטרנט
1
גידול במכירות האתר של 33% בהשוואה לתקופות המקבילות
2
שיפור יחס ועלות להמרה
3
הצעות דינמיות לנוטשי עגלת קניות
4
תכנית שיווק באינטרנט