Project Description

חברת סער מוצרי אפייה  המרכז הגדול בארץ לאופה המקצועי ולאופה החובב

החברה נוסדה בשנת 1988, והעמידה לה למטרה לייצר, לארוז, לייבא ולמכור מוצרים הקשורים לתחום האפיה קישוט עוגות, אביזרים וחומרים שונים.  לחברה חנות מפעל וחנות באינטרנט  שבה נמכרים כ- 4500 מוצרים שונים

האתגרים והמטרות

1

מיתוג סער מוצרי מאפה כמרכז הגדול בישראל למוצרי ואביזרי אפייה

2

הגדלת המכירות בחנות וירטואלית

3

מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתר, קידום מצב קיים

4

שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

5

תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי

6

אפיון האינטגרציה עם מערכות המידע בארגון -מערכת חשבשבת לניהול פיננסי, ניהול מלאי וניהול קשרי לקוחות

האתגרים והמטרות

  • 1. מיתוג סער מוצרי מאפה כמרכז הגדול בישראל למוצרי ואביזרי אפייה

  • 2. הגדלת המכירות בחנות וירטואלית

  • 3. מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים , תנועה לאתר, קידום מצב קיים

  • 4. שיפור ממשק משתמש וחווית הקנייה באתר – UI-UX

  • 5. תכנון אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי

  • 6. אפיון האינטגרציה עם מערכות המידע בארגון -מערכת חשבשבת לניהול פיננסי, ניהול מלאי וניהול קשרי לקוחות

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים אסטרטגיית הפרסום בדיגיטל
  • תכנון  ושיפור של המערך הלוגיסטי  של פעילות ה- e commerce מערכות מידע, משלוחים, ניהול לקוחות והמכירות, שירות לקוחות   
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתר
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

אופן הפעולה והמשימות שבוצעו

א. תכנון

  • הגדרת האסטרטגיה הנכונה לפעילות העסקית באונליין ופיתוח תכנית שיווקית באינטרנט
  • מחקר וניתוח  – מתחרים, לקוחות , מוצרים אסטרטגיית הפרסום בדיגיטל
  • תכנון  ושיפור של המערך הלוגיסטי  של פעילות ה- e commerce מערכות מידע, משלוחים, ניהול לקוחות והמכירות, שירות לקוחות   
  • הטמעת כלי בקרה  – לאבחון התנועה של הגולש באתר
  • ניתוח ואנליזה לתנועה לאתר  – מקידום אורגני גוגל, פיסבוק קמפיינים

ב. שדרוג החנות האינטרנטית

  • פיתוח המיתוג  – עיצוב, מסרים שיווקיים
  • אופטמיזצייה חווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)
  • אופטמיזצייה ל – Mobile

ב. שדרוג החנות האינטרנטית

  • פיתוח המיתוג  – עיצוב, מסרים שיווקיים
  • אופטמיזצייה חווית לקוח, וממשק משתמש – בחנות האונליין (UI/UX)
  • אופטמיזצייה ל – Mobile

ג. שיווק דיגיטלי

 

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2B  B2C
  • בניית תהליך משפך ההזמנות באתר
  • תכנון וביצוע השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר,  outbrain
  • רימרקטינג  – בפייסבוק וגוגל
  • פרסום ב- Youtube – המהלך כלל פיתוח ופרסום הסרטונים ברחבי הרשת
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות

ד.הפקת תובנות עסקיות בקרה ודיווח

 

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics HOTJAR למדידת התנועה לאתר
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי האתרים והשיווק באינטרנט

ג. שיווק דיגיטלי

 

  • פיתוח אסטרטגיית השיווק באינטרנט – B2B  B2C
  • בניית תהליך משפך ההזמנות באתר
  • תכנון וביצוע השיווק הדיגיטלי   – קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק רשתות חברתיות דיוור ישיר,  outbrain
  • רימרקטינג  – בפייסבוק וגוגל
  • פרסום ב- Youtube – המהלך כלל פיתוח ופרסום הסרטונים ברחבי הרשת
  • יצירת מכירה מבוססת דאטה וניהול נאמנות לקוחות

ד.הפקת תובנות עסקיות בקרה ודיווח

 

  • שימוש בכלים מתקדמים ובראשם Google Analytics HOTJAR למדידת התנועה לאתר
  • פיתוח מתודולוגיית דיווח  – לביצועי האתרים והשיווק באינטרנט

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

ה. תוצאות פעילות השיווק באינטרנט  

1

0%
גידול במכירות החנות וירטואלית של 35% ברבעון האחרון בשנת 2017
0%
וגידול של 41% ברבעון הראשון – 2018 בהשוואה לתקופות המקבילות

2

הגדלת התנועה לאתר ב- 40% בממוצע

3

שיפור יחס ההמרה באתר ב-25%

4

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

5

תכנית שיווק דיגיטלית

1

גידול במכירות החנות  וירטואלית של 35% ברבעון האחרון בשנת 2017  – וגידול של 41% ברבעון הראשון – 2018 בהשוואה לתקופות המקבילות

2

הגדלת התנועה לאתר ב- 40% בממוצע

3

שיפור יחס ההמרה באתר ב-25%

4

הקטנת מספר נוטשי עגלת קניות והצעות לנוטשי עגלת קניות

5

תכנית שיווק דיגיטלית

לסיפורי הצלחה נוספים

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!