Project Description
מיתוג הקמפוס – מכללה ייחודית בתחומה
גידול בתנועה לאתר של 45% לעומת התקופה המקבילה.
גידול בעשרות אחוזים בכמות הלידים והפעולות של האתר המשודרג ודפי הנחיתה לנייד.
קמפוס השפלה
קמפוס השפלה, הינו מוסד המאגד בתוכו יחידות רבות ומגוונות המציעות מגע ישיר ונגיש להרחבת האופקים והידע.בקמפוס לומדים כ-2500 סטודנטים.קמפוס השפלה מציע לבאים בשעריו מגוון רחב של תחומי לימוד, בהם: לימודים אקדמיים, תואר ראשון ושני של האוניברסיטה הפתוחה, לימודים קדם-אקדמיים מכינה קדם-אקדמית בחסות אוניברסיטת בר-אילן, קורסי תעודה הכשרה מקצועית ולימודי העשרה.קמפוס השפלה מציב במרכז הווייתו את החינוך התרבות הייעוץ והפנאי לכלל שכבות הגילאים, תוך הקפדה על מתן שירות איכותי ויחס אישי.
הפעילות שאנו מבצעים בקמפוס ב-3 שנים האחרונות הכוללת:
א. סקר שוק – מתחרים, מילות מפתח, ערוצי הפרסום
ב. תכנון השיווק והפרסום – באינטרנט ובכלל
ג. ניתוח של אפיקי הפרסום והשיווק הדיגיטליים ושילובם באסטרטגיית השיווק של החברה
ד. תכנון ובקרה של ה- CALL CENTER
ה. ביצוע קמפיינים:
- שדרוג ושיפור האתר – UI-UE + תוכן
- ניהול דף פייסבוק – פרסום ממומן – רימרקטינג
- פרסום ממומן בגוגל – רימרקטינג – רשת החיפוש – רשת התוכן
- שיפור יחס ההמרה באתר – CRO
תוצאות פעילות Digital Point
- מיתוג הקמפוס – מכללה ייחודית בתחומה
- גידול בתנועה לאתר של 45% לעומת התקופה המקבילה.
- גידול בעשרות אחוזים בכמות הלידים והפעולות של האתר המשודרג ודפי הנחיתה לנייד.