שירותי ניהול הקמפיינים של Digital Point
נועדו להבטיח את ההצלחה שלך ולשפר את ההחזר על ההשקעה בפרסום
פרסום ושיווק בגוגל
פרסום ממוקד לקהל היעד שלך בגוגלניהול ברשתות חברתיות (SMM)
מיתוג העסק ברשתות החברתיות לשילוב אפיקטיבי של תוכן וטכנולוגיהקידום אורגני (SEO)
להופיע במקומות טובים בגוגלניתוח אנליטיקס מתקדם (CRO)
שיפור ביצועי האתר והמרות הלידים להגדלת המכירותדיוור אלקטרוני (Newsletter)
שיווק אפקטיבי באמצעות ניהול הקשר עם לקוחות ותיקים וחדשים
שיווק דיגיטלי להגדלת המכירות – בלי דיבורים רק עובדות
קמפיין אפקטיבי להגדלת המכירות
בכדי לבנות קמפיין אפקטיבי אנחנו לומדים מי הם הלקוחות שלך? המוצרים והשירותים ?
מי הם המתחרים העיקריים שלך? האם המסרים השיווקיים מציגים את יתרונותיכם ומהי אסטרטגית הפרסום שלהם באינטרנט?
כל אלו הן השאלות הרלוונטיות ביותר המספקות את הבסיס למסע הפרסום שלך.
בנוסף אנחנו רוצים להבין את התקציב שלך ומהן הציפיות לקמפיין מוצלח.
עם קמפיין מנוהל היטב, העסק שלך יתחיל לקבל פניות ממוקדות – ביום בו הקמפיין יופעל,
ולך תהיה היכולת לשלוט בכל היבט של חשבון הפרסום בכל רגע נתון.
הכנסו לסיפור הצלחה…
בקמפיין אנחנו מתאימים את הפלטפורמות הפרסומיות והרשתות החברתיות בהתאם לצרכי הלקוח
תהליך 6 השלבים
צוות המומחים של Digital Point משתמש בתהליך "ששת הצעדים" לספק אסטרטגיית שיווק מקוונת יעילה. ואלה הם:
כדי להפוך אתר אינטרנט לכלי שיווקי אפקטיבי, צריך ליישם אסטרטגיית שיווק מוצלחת באינטרנט.
ב – Digital Point – יש לנו צוות מנוסה בפרסום באינטרנט, מכירות, שיווק ופיתוח עסקי
בכדי להבטיח שאנו מציעים את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלך.
הכנסו לסיפור הצלחה…
1. סקר שוק – ניתוח ומחקר – השוק והמתחרים
2. אבחון יתרונות החברה והמסרים השיווקיים
3. הגדרת מטרות
4. הקמה ושיפור האתר ודפי הנחיתה רשתות חברתיות
5. תכנון תמהיל הפרסום והתקציב השקת הקמפיין
6. ניהול בקרה ואופטימיזציה של הקמפיין
בניית תכנית לשיווק דיגיטלי-
איך עושים זאת נכון ?
שיווק באינטרנט כולל ערוצים רבים, אך לא כולם מתאימים לעסק שלנו, ולא כולם יכולים להיכלל במסגרת התקציבית שהקדשנו לכך.
לכן, עלינו להיות מאוד ממוקדים בצרכים של העסק שלנו, וביעדים שלנו – מה אנו רוצים להשיג בשיווק דיגיטלי באופן כללי, ומה בכל ערוץ שיווק ספציפי.