אנליזה וניהול דאטה
באופן כללי שפור יחס המרה הוא היכולת להפוך גולש מפאסיבי לאקטיבי – ולהניע הגולש לבצע את הפעולה המבוקשת מבחינתנו- לדוגמא – קניית מוצר, השארת פרטים, להתקשר למידע וכו. לחברתנו ניסיון רב בשיפור יחסי באתרי מסחר, תעשייה, תוכנה, והייטק
תהליך שיפור יחס המרה מורכב מחמישה שלבים
- אבחון התנועה באתר
- ניתוח של אפיקי הפרסום והשיווק
- סקירה ולימוד של אתרי המתחרים הקמפיינים
- לימוד ואבחון של הקמפיינים ופלטפורמות הפרסום של החברה
דוח מסקנות והמלצות
המלצות לאתר – חווית משתמש, והמלצות לשיפור האתר
רהמלצות לאופטימיזציה של הקמפיינים – ושיפור התוצאות
במסגרת הפעילות אנו מבצעים מחקר מקיף לחשבונות הפרסום שלכם בפייסבוק,
Adwords, יוטיוב תוצאות הקידום האורגני אפיקי הדיוור הישיר וכו' .הכנסו לסיפור הצלחה…