25 סטטיסטיקות על שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני שכדאי לכם לבדוק אותם

שיווק בדואר אלקטרוני

שיווק בדואר אלקטרוני הוא שיטה מקצועית של תקשורת עם לקוחות, קונים פוטנציאליים ובעלי עניין אחרים באמצעות האינטרנט.
בשיווק אוטומטי במייל – אנו יוצרים רשימות תפוצה לקהלי יעד ממוקדים  – פרסונליזציה
וכל לקוח מקבל את המסר השיווקי המתאים במיוחד לצרכיו.
כל אותם לקוחות מקבלים באופן אטומטי  הודעות דוא"ל עם החדשות העסקיות,  מבצעים וכל התקשרות עסקית משמעותית אחרת באופן מיידי, תוך חיסכון בזמן וכסף.
שיווק דרך דואר אלקטרוני הוא אחת הצורות היעילות ביותר של שיווק באינטרנט.
עסקים משתמשים בשיווק בדואר אלקטרוני ללקוחות קיימים, ישנים ופוטנציאליים, במטרה להגדיל את המכירות.

25

השיווק בדואר אלקטרוני מנוצל לשתי מטרות עיקריות :

● שיפור הקשרים העסקיים עם הלקוחות-  שיווק בדואר אלקטרוני נועד לשפר את מערכת היחסים עם הלקוחות , ועידוד רכישה ונאמנות לעסק. יחסים טובים יותר בין העסק ללקוח יביאו לקוחות מרוצים לחזור ולעשות שוב עסקאות.

● קביעת הרגלי צריכה לצרכן – באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני זוכים בלקוחות חדשים ומשפרים לקוחות קיימים. שיווק בדואר אלקטרוני קיים כדי לשכנע את הלקוחות לקנות באופן קבוע ומסייע להגדיל את המכירות.

ישנן שיטות שיווק רבות בדואר אלקטרוני שניתן ליישם באסטרטגיות השיווק השונות : כמעט כל צורה של תקשורת יכולה להיות מופצת באמצעות דואר אלקטרוני. אם העסק שלך מאמץ אסטרטגית שיווק מתאימה בדוא"ל , אסטרטגיה זו עשויה להגדיל ולשפר את קשרי הלקוחות ואת רווחיות העסק.
יתרונות השיווק בדואר אלקטרוני
בחברה המונעת על רשת האינטרנט של היום, כמחצית ממשתמשי האינטרנט בעלי גישה יומיומית לחשבון הדוא"ל שלהם, דבר המגדיל את הפוטנציאל לתקשורת רחבה. שיווק בדואר אלקטרוני מאפשר לעסקים גישה לשוק האינטרנט, בניגוד לשיטות השיווק המסורתיות כגון שיחות טלפון ודואר.
כל היבט של מסע הפרסום בדוא"ל שלך ניתן למדידה ומעקב. שיווק בדואר אלקטרוני מאפשר לך למדוד את הביצועים באמצעות שיעורי פתיחת המיילים, קריאתם ועוד.

יתרונות השיווק בדואר אלקטרוני כוללים:

● הגדרת מטרות ויעדים –  שיווק בדוא"ל מאפשר לך להגדיר קבוצות ספציפיות. כאשר קבוצה מוגדרת פעם אחת, אתה יכול לשלוח את ההודעה המתאימה אליה באופן מיידי.

● עלות נמוכה – בהשוואה לשיטות השיווק המסורתיות, שיווק בדואר אלקטרוני דורש השקעה מינימאלית.   שיווק בדואר אלקטרוני ידרוש תחילה עלויות ראשוניות עבור המערכת הטכנית אבל ישיא רווחים להשקעה זו בטווח הארוך.

● מהירות – לקוחות ישנים וחדשים כאחד יכולים לקבל מסרים שיווקיים באופן מיידי. ההודעה מועברת מייד, דבר המאפשר קריאה דחופה של ההודעה במידת הצורך.

● יעדי מטרה רחבים – שיווק בדוא"ל מתגבר על גבולות ומגבלות גיאוגרפיים, המייל השיווקי מגיע ליעד במיידי.

● יעילות – במקום הכנת חומרי שיווק נפרדים לכל לקוח, שיווק בדואר אלקטרוני מאפשר למספר רב של נמענים לקבל את אותה ההודעה בלחיצת כפתור פשוטה.

● בקרה וסטטיסטיקה – מידע שנשלח באמצעות שיווק בדוא"ל ניתן לאיסוף בקלות, תוצאות וסטטיסטיקות נשמרות בקלות.

● נמדד בקלות – ניתוח ומדידת שיעורי קריאת ופתיחת מיילים בקלות.

סטטיסטיקות על שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני

44% ממקבלי הדוא"ל ביצעו רכישה אחת לפחות בשנה שעברה על סמך דוא"ל פרסומי ממצא לפי (Convinceandconvert.com) 44%
33% ממקבלי הדוא"ל פתחו בהתבסס על קריאת שורת הנושא בלבד ממצא לפי (Convinceandconvert.com) 33%
כמחצית מרשימת דוא"ל תהיה פעילה – או פתיחה או לחיצה על הודעות דוא"ל (ממצא לפי – אפסילו). 50%
לשורות נושא בעלות פחות מ -10 תווים, היו שיעור פתיחה של כ 58%. (ממצא לפי – Adestra יולי 2014). 58%

שורות נושא שהכילו את המילים
כסף / הכנסות / רווח, היו בעלי ביצועים טובים ביותר.

0%
לשורות נושא שיש בהן פניה אישית לנמען יש כ 22.2% יותר סיכוי שייפתח. (ממצא לפי – Adestra יולי 2014)
0%
כ 64% מאנשים אומרים שהם פותחים את הדוא"ל בגלל שורת הנושא.
0%
נמצא כי ל 39% מהמשווקים אין אסטרטגיה לדוא"ל נייד.
0%
ל 72% ממבצעי הקניה בין עסקים יש סיכויים טובים ביותר לשיתוף תוכן שימושי באמצעות דואר אלקטרוני (מקסי-מייל)
0%
כ 56% מהעסקים אומרים שהם מתכננים להגדיל את השימוש שלהם ע"י שיווק בדואר אלקטרוני בשנת 2015
0%
כ 27% מהצרכנים היו בסבירות גבוהה יותר לומר שהמותגים של החברות האהובות עליהם ביותר, צריכות להשקיע יותר בדוא"ל . (ExactTarget)

ימי שני היו בעלי ההכנסה הגבוהה ביותר אחרי דיוור אלקטרוני,
בישראל זהו יום ראשון (דו"ח ביצועי דוא"ל Q4 2012 Experian).

מקורות רבים מעריכים כי בשנה זו, כ 84% מכל תעבורת הדואר האלקטרוני יהיו דואר זבל קבוצת Radicati 84%
27% מהצרכנים היו בסבירות גבוהה יותר לומר שהמותגים של החברות האהובות עליהם ביותר, צריכות להשקיע יותר בדוא"ל . (ExactTarget) 27%
נשים לחצו על 10% לעתים קרובות יותר מאשר גברים על הודעות דוא"ל ניידים. שיווק בדואר אלקטרוני גדל בכ 10% משנה לשנה. (פורסטר 2015). 10%
40% ממשווקי עסקים לעסקים דרגו את הפניות שנוצרו על ידי שיווק בדוא"ל כבאיכות גבוהה. (סקר ייעוץ תוכנה) 40%

ממצא מעניין הוא שחצי מהמדוורים שלחו דיוור אלקטרוני
עם קבצי תמונות אנימציה בקמפיינים הדוא"ל שלהם.
מחקר שוק דוא"ל ( Experian ) .

0%
כאשר בהודעות דוא"ל נכללים כפתורי שיתוף חברתיים יש שיעור של כ 158% גבוה יותר קליקים (גט-רספונד).

על כל 1 דולר שהוציאו,
כ 44.25 $ הוא התשואה הממוצעת על השקעה של שיווק בדואר אלקטרוני . (Experian )

0%
כ 82% מהצרכנים מוכנים לפתוח הודעות דואר אלקטרוני מחברות שהם מכירים או שמעו עליהן. (לקמוס).
0%
כ 74% ממקבלי החלטות קראו את הדואר האלקטרוני שלהם באמצעות מכשירים ניידים. (TopRankBlog)
0
יש 3.6 מליארד חשבונות דואר אלקטרוני בשנת 2013. (קבוצת Radicati, דווח אימייל סטטיסטיקה, 2012-2016)
0
עד שנת 2016, המספר יגיע ל -4.3 מליארד. (קבוצת Radicati, דווח אימייל סטטיסטיקה, 2012-2016).

לקבלת ייעוץ בשיווק דיגיטלי ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם!