בתהליך המיתוג אנחנו יוצרים את הסיפור המיוחד של החברה שלכם המוצרים והשירותים.
אנחנו מפתחים את הזהות הייחודית שלכם ויוצרים סקרנות וציפיות להצגת ערכי המותג
וגורמים ללקוחות לאהוב את המותג שלכם.
מה זה מיתוג בעולם הדיגיטלי?
חווית המותג שאנחנו רוצים לבנות מורכבת משילוב של עולם
ה- on-line וערוצי ה-off-line.
הצגת חווית המותג ללקוחות באמצעות – אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, פרסומות דיגיטליות, דואר אלקטרוני בשילוב עם טלוויזיה רדיו ועיתונות שלטי חוצות ועוד…
בתהליך של Digital Branding נבצע תוכנית שיווק שנתית המותאמת לכל לקוח.
אבני דרך בתהליך המיתוג
מחקר ופיתוח אסטרטגיה
מחקר שוק
חזון החברה
ניתוח ערכי המותג
אסטרטגיה תקשורתית
פיתוח מיצוב ובידול
ארכיטקטורת מותג
פיתוח מסרים שיווקיים
יצירת אסטרטגיה שיווקית
עיצוב וקראייטיב
- עיצוב שם לוגו סלוגן
פיתוח ועיצוב שפת המותג
יצירת תכנים וחומרים ויזואליים חווייתיים
פיתוח תכנים טקסטואליים
ספר מותג
ניהול המותג
- חיבור ערכי המותג לקהלים
ניהול התקשורת השיווקית
הכנת תכנית שיווק ופרסום שנתית
שיווק ופרסום בדיגיטל
אופטימיזציה ושיפור הפרסום
עבודות לדוגמה
טחינה בארכה
קמפיין החדרת טחינה בארכה . המותג הפך להיות טחינה וחלבה מספר 1 בישראל.
invoice4u – מיתוג
האתגר שפה אחידה בכל הממשקים. שתשדר חדשנות, תעורר רגש חיובי ורוח צעירה
את המונח "מיתוג ושיווק דיגיטלי"
ניתן לחלק ל-3 אלמנטים עיקריים
אינטראקטיביות, ריבוי ערוצים, ויראליות לכל אחד מהם יש יתרון משלו כלפי המותג שלך:
1. אינטראקטיביות
כיום מותגים צריכים לאמץ גישה מרתקת למדי כדי למשוך לקוחות. מיתוג דיגיטלי מאפשר אינטראקטיביות רבה יותר שבה המותגים יכולים לבחור אלמנטים שונים בתוך תוכן שישווק בצורה מעניינת יותר.
לדוגמה, הצגת המוצרים באמצעות תמונות, וידאו בפייסבוק / גוגל / YouTube
האינטראקטיביות מאפשרת שיח בין המותג ללקוחות – וכך לחזק את הנאמנות למותג
2. רב ערוציות
מיתוג דיגיטלי מאפשר לשלב בין פלטפורמות שונות – אתר גוגל, פייסבוק, תוכן דיגיטלי, לינקדאין
מדיה חברתית, דוא"ל, פרסומות מקוונות, והמטרה ליצור שילוב מנצח בכדי להציג את המותג שלך.
3. שיווק ויראלי
היופי של מיתוג דיגיטלי הוא כי מותגים יכולים בקלות יחסית להגיע לקהלים השונים.
על ידי מעורבות של לקוחות באמצעות לייקים, קליקים, המלצות, משובים, וכן הלאה.